35 Responses to Opinions Web Can Solanas

  1. David i Meritxell says:

    Aquest cap de setmana passat em estat allotjats a Can Solanes, volem donar lea gracies a la Silvia i eñ Tomas per la seva amabilitat, moltes gracies, de fet nomes podem dirvos que ens em sentit com a casa, moltes gracies.
    La casa es una passada, la seva decoracio es unica! Estem meravellats, el menjar del sopar bonissim, l’esmorzar al seu punt.
    Gracies per tot, de segur que tornarem per aquesta zona!

    Una salutacio,

    David i Meritxell

  2. Helena says:

    Hemos estado como en casa, super agusto el trato es inmejorable, no tenemos queja de nada ha sido genial, la comida fabulosa y abundante, gracias Silvia.

    Un abrazo.

  3. Andreu i Vane says:

    Fantàstica casa rural, super ben cuidada en tots els detalls.
    La Sílvia i en Tomás són una parella super acollidora que fan que et sentis com a casa.
    L’esmorzar, amb embotits de pagès, una meravella. Nosaltres també ens vàrem quedar a sopar la primera nit i els plats són exquisits.
    I la ubicació de la casa és perfecte doncs tens Banyoles al costat, la Garrotxa a tocar i, ben a prop, pots plantar-te a Girona o a les seves platges.
    De ben segur que repetirem.
    Gràcies!

  4. Anónimo says:

    Aquesta nit pasade hem estat a can solanas, ens ha rebut la Lourdes molt agradable, la casa es preciosa i acullidora ben decorada, y sobretot una tranquilitat que no te preu…esmorzar molt bo de pages….per tornar-hi.

  5. Carmen Safont Soler says:

    Joaquin y Carmen (Valencia)

    Estuvimos en Can Solanas del 20 al 26 de Agosto, estuvimos estupendamente. La casa es muy antigua
    y muy bonita, los jardines, la piscina…,todo nos gustó mucho. Laura, es un encanto nos trató muy bien y
    además comimos de maravilla tanto en el desayuno como en la cena, además todo estaba super limpio y
    aseado.
    Tuvimos también la suerte de coincidir con una familia(Jaume, Ester, Rosé y Laia,besos para todos),
    que son asiduos a esta casa, y de verdad que estábamos de maravilla , con nuestras tertulias después de
    cenar mientras tomábamos nuestras infusiones.
    MUY, MUY,RECOMENDABLE (Un beso Laura)

  6. Núria says:

    He de dir que Can Solanas es pot recomanar, jo almenys ho he fet amb les meves amistats. Vaig estar allà amb la meva parella fa un parell de caps de setmana i encara que hi vam anar amb un val que ens van regalar els nostres fills va ser formidable, ens vam sentí com a casa.

    Dono les gràcies a la Lourdes pel tracte obtingut cap a nosaltres i la felicito per l’encant de la masia, salons, habitacions, terrasses …..

  7. Norma says:

    hola,
    busqué desde Alemania una casa rural y lo que encontré fue un paraiso…. RECOMIENDO CON TODO MI CORAZÓN A LOURDES Y CAN SOLANAS…. tiene una casa preciosa, bien cuidada y siempre limpísima. Tiene un exterior increíble, también bien cuidado. La comida y el trato con Lourdes fueron en estos casi 5 días… de primera!!!. No entiendo porque hay gente que no sepa tratar y llevarse bién con ella, al fin y al cabo nos está ofreciendo su casa. SU PARAISO…. y no tiene porque tratar mal a la gente. ASI QUE, por favor no os dejeis llevar por los comentarios negativos que se ven más a bajo sino PROBADLO VOSOTROS Y YA VEREIS!!! (recordad que cada cual tiene una opinion de las cosas y no siempre se está de buenas)….

  8. Laura says:

    Bon dia,
    Vam estar dissabte a la casa amb els meus dos fills i la veritat que molt be. La casa es xulissima i ens han tractat estupendament.
    Segur que aquest estiu tornarem perquè hem tingut la mala sort que ens ha plogut tot el cap de setmana i del que haviem de fer poca cosa hem fet.
    Gracies per tot Lourdes
    Fins la propera

  9. Jordi i Èlia says:

    voleu un consell?? No feu cas dels comentaris dolents que hi ha penjats sobre Can Solanas!! Hem passat una nit amb un pack de LaVidEsBella i hem estat genial!!! Lo millor….l’esmorzar!!! ESPECTACULAR!!!
    Èlia&Jordi

  10. Ferran y Cristina says:

    Hemos vuelto ayer de la casa y tanto las instalaciones, como el trato geniales.
    Ibamos con un Plan B, y tuvimos que cambiar la fecha reservada en principio. Enviamos un mail y sin ningún problema Lourdes nos la cambió.
    El desayuno muy bien, la habitación también incluso nos dió indicanciones acertadísimas para visitar sitios de la zona que no conocíamos.
    Ahh no hay trato para clientes de segunda, supongo que a uno lo tratan tal cual trata el a los demás.
    Totalmente recomendable. Volveremos.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.